neljapäev, 14. aprill 2016

Minu kolmapäev 13.04.2016 ;) Esimest korda Hot Potis!


Nii nüüd tuleb kirja panna ka kolmapäev. Eile olin päeval jälle kooliasjadega hõivatud ja käisin ka koolis. Terve päev sellele kuluski ja muud erilist päeval ei toimunud. Õhtul aga mõtlesime, et saame sõbrannaga kokku, lähme õhtust sööma ja lobisema. No eile ma kohe nii väga tahtsin teda näha ja lihtsalt lobiseda.

Peale minu kooli me saimegi linnas kokku. Mõtlesime, et hakkame nüüd erinevaid kohti külastama. Siiani meil miskipärast ainult kindlad kohad, kus söömas/joomas/istumas käia. Tegelikult Tartu on täis nii palju erinevaid kohti, nüüd me siis nendega tutvust teemegi.




Hot Pot, olime mõlemad seal esimest korda. Vanas Tsink Plekk Panges olin ma korduvalt käinud, suviti tunde rõdul chillinud ja too oli 1 suht lemmikutest mul. Hot Potti aga polnud sattunud.  Nagu ma aru saan, siis Hot Pot läheb ka läbi 3 korruse? Sest terass ju on 3ndal. No eile kahjuks sai ainult esimesele korrusele. Hmm, no alguses mul mingit erilist tunnet ei tekkinud. Selline tavaline saal. Laua ja tooli kõrgus veits häiris ja ka interjöör jättis  täiesti tavalise mulje. Ma ei ütle midagi paha, ei seal ei olnud midagi koledat, kuid ma ei saa ka kiita seda interjööri. Jättis neutraalse tunde. Aga no istusime, tellisime kõigepealt kokteilid. Mina võtsin Bloody Mary ja sõbranna Deep Blue Sea. Joogid olid ilusad ja toodi ruttu lauda. Mulle lisaks ka pipar ja sool, et saaksin endale maitsvamaks selle asja teha. Esimene asi oli "Appi, kui kange". Ühest suust tuli see meil vist. Kuid no harjusime ja mina oma Bloody Maryt nautisin.



Nüüd kindlasti tekib küsimus, et miks ma siin blogis alkoholist kirjutan!? Ma lihtsalt kirjutan kõik ausalt ülesse, mida ma söön ja joon. Ma tean, et alkohol ei ole hea minu kaalule jne, kindlasti ei kavatse ma iga päev jooma hakata. Eile oli selline tuju, nimetame selle patupäevaks siis. Ma muidu kokteile ei tarbi üldse, eile miskipärast tahtsin...

Toiduvalik oli nii kirju, et ma ei osanud sealt miskit valida. Hinnad olid täiesti tavalised, nagu ikka taolistes kohtades. Tean, et portsjonid tasub alati 2 peale tellida, meie portsJon oleks isegi 3le sobinud. Seal on MEGA suured portsjonid. Mina olin väsinud, näljane ja lasin sõbrannal kõik valida, jaatasin kaasa ja mulle sobis kõik. Sai siis tellitud munanuudlid ja Pekingi kana...Toit toodi ka lauda väga kiiresti ja nägi hea välja. Võiks isegi vist öelda, et väga kiiresti. Jõime siis oma esimesed kokteilid ära ja hakkasime nautima. Maitsev oli. Nuudleid/makarone ja muud sellist ma söön tõesti vaid paar korda aastas ja eile ma väga süümekaid ei tundnud. Need olid head ja parajalt valmis, ei liiga pehmed, ega ka kõvad. Pekingi kana oli üli mõnus, mahlane ja minu jaoks parajalt vürtsine. Sõbranna tellis küll vett, sest suu õhkas. Minul mitte, kuigi lisaks olin joonud veel pipraga Bloody Maryt. Kõhud said mega täis ja toidu kohta vaid kiidusõnad.


Kahe peale sõbrannaga :)


Siis tekkis meil aga magusaisu ja otsustasime, et kooki ei söö, et teeme mõne kokteili veel ja koju tuttu ära. Mina ei armasta ju endiselt magusat, kuid eile pidin ma küll klaasid ka puhtaks limpsima. Mmmm, magus on vahel hea. Tellisime siis Angels Delight kokteilid, see koosnes razzis, ginnist, kookospiimast ja mahlast, mis mahlast, seda ma ei tea. See nägi esiteks niiii ilus välja ja see oli lihtsalt imeliselt hea ka. Ma nautisin seda pisikeste lonksudega ja mulle tõesti maitses eile magus. Noja kui see otsa sai, siis ma mõtlesin, et natukene patustan veel. Nii piinlik on, aga nooo...Tellisin endale veel ühe kokteili ja selleks oli mingi roheline piparmündi ja kookospiimaga kokteil, kuid ma ei leia seda joogikaardist ja nime ei tea. See oli ka imeline ja viis keele alla. Oh nii palju pattu ühesse õhtusse...







Lobisesime ja nautisime õhtut ja mulle hakkas sealne interjöör ka lausa meeldima. Teenindus oli supper, armsad ja sõbralikud neiud, tekkis selline soe tunne. Hinnad nii toitudel, kui jookidel olid tavalised. Ja täitsa okei koht. Ühe pikema arvustuse tahan ma teha, siis kui ma olen seal terassil ka ära saanud käia. See avatakse juba homme!!! Juhuu, seal võib mõnus olla, ootan põnevusega. Tahaks juba teisi toite maitsta. Kokteilidest ma ilmselt hoidud, olen siiski kaalulangetaja.

Aga okei koht ja ootab juba väga, kui ilus ja soe ilm on ja siis külastame terassi ja kirjutan sellest pikemalt!!!

Aga põhi teema juurde ka siis...


Minu trenn/liikumine ;)

Kahjuks eile ei teinud midagi...



Minu toitumine ;)


Hommik ;)

Hommikust eile kahjuks ei söönud. Polnud üldse isu. Jõin vaid tassi musta kohvi.


Lõuna ;)

Ka lõuna ajal ei olnud mul väga isu. Kuid otsustasin siiski süüa.

* Tuunikala omas mahlas
* Kodujuust
* Roheline sibul
* Borjomi vesi



Õhtu ;)

Õhtusöök sai söödud siis Hot Potis. Toidu suhtes ei ütle ma ühtegi paha sõna, ilmselt ka need natuke nuudleid ei teinud mulle midagi. Kokteilid oleks võinud olemata olla, kuid joodud nad said ja kirja tuleb panna. Patune õhtu oli eile.

* Pekingi kana muna nuudlitega
* Kokteil Bloody Mary
* Kokteil Angels Delight
* Kokteil, mille nime ma ei tea


Seda siis ma ei tarbinud üksi ära :D


Jah see päev ei olnud eeskujulik. Kuid ma ei tarbi magusat ja alkoholi igapäev ja ma leian, et no midagi väga hullu nüüd ka ei ole. Päris karmiks ju ei tasu ka asja ajada vms? Natuke mul on süümekad küll, kuid kui ma mõtlen, et kui tore õhtu mul kalli sõbrannaga oli, siis ma rahunen. Kohvi jõin ühe tassi, vett tarbisin kindlasti mingi 2,5l.

Tore päevake oli!!!

I can and i will, just watch me!!!








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar