laupäev, 14. november 2015

Pähklimüsli ;) Midagi kaalulangetajale!!!



Ma olen vist aastake tubli tüdruk olnud. Mul tekkis jälle võimalus midagi väga erilist, kasulikku ja maitsvat proovida. Kaartek (LINK) saatis mulle pakikese, kus oli kaks pakki Pähklimüslit ja üks imearmas roosa Tupperware karbike.





Ma pole müslit väga söönud. No müslid, mida olen silmad, need on tavaliselt igast jama täis ja minu kaalulangetusega kokku ei sobi üldse. Kuid vahel on mul millegi erilise isu ja mu tütred jumaldavad müslit, nii et selline tore avastus oli, et on olemas midagi väga maitsvat, tervislikku ja seda saan süüa ka mina koos lastega.

Miks üldse eelistada just pähklimüslit?

Sest see ei sisalda mingit suhkrut, e-aineid ja muud jama. Ja see on Eesti oma müsli!!! Kasutatud on võimalikult palju Eesti tootjate teravilja ja lisandeid.

Mida see pähklimüsli siis sisaldab?


Pähklimüsli sisaldab  :Krõbe meega röstitud segu: Kaerahelbed, odrahelbed, nisuhelbed, mesi 16,2%, kookos, kaneel; maapähkel, metsapähkel, mandel, päevalille seemned, kookospähkel, india pähkel. Pähkleid ja seemneid vähemalt 30%
Pähklimüslit tarbivad väga paljud, kes kasutavad toitumiskavasid – see on täisväärtuslik toidukord .

Mina natuke neid nisuhelbeid kardan, ma olen nisu välistanud enamvähem oma elust. Kuid see polevat ka õige. Ja no nii vähe ei tee midagi eks. See on minu kiiks.
Nii, et igati väärt kraam eksju. Mina ise seda veel ei maitsnud. Täna hommikul peale neid kurbi uurdiseid Pariisist oli mul hommikul kohutavalt rõhuv tunne ja polnud söögiisu. Homme maitsen kindlasti ja söön seda hommikuks nt maitsestamata jogurtiga.
Lapsed aga sõid täna hommikul seda müslit. Ka nemad kasutasid maitsestamata jogurtit. Vanem tütar kiitis taevani. Olevat mõnusalt seda pähklimaitset tunda ja talle meeldis ka see, et see ei muutunud niiskusega plödiks, vaid oli tunda erinevaid terakesi. Väiksem tütar ütles, et on hea. Ta lihtsalt hommikuti väga süüa ei taha ja pole eriti jutukas.


Pähklimüslit saad tellida Kaartek kodulehelt (LINK) lehelt ja ka nende Facebooki lehelt (LINK). Kindlasti pane like ja tutvu kodulehel ka erinevate ägedate toodetega! Seal on PÄRISELT hästi palju huvitavaid tervislikke asju!!! No näiteks erinevaid seemneid, kookosrasva, steviat, toorkakao pulbrit jne jne jne. 
Armas Piret tegeleb ka teise hobiga, milleks on Tupperware. Siit Kaubamaja Sinu kodus (LINK) on võimalik tellida tema kaudu Tupperware tooteid. Need on üli head, kvaliteetsed ja asjalikud vidinad kõik. Ma tahaks sealt nii palju asjakesi, paraku on hinnad minu jaoks kallid, kuid võin kinnitada, et muidu oma hinda väärt 100%.
Praegu kõik, uurige asja, homme kirjutan, kuidas mulle see tervislik pähklimüsli maitses.
Bye bye!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar