reede, 13. november 2015

Kohtumine imelise naisega, kes teeb imelisi asju :) Patuvabad maiustused ja snäkid!


Täna oli mul võimalus kohtuda armsa Anneliga. Mul on siiani selline soe tunne sees ja temaga oli väga mõnus vestelda erinevatel tervislikel toitumis teemadel. Annelil on palju kogemusi, elutarkust ja teda kuulaks ma veel ja veel. 

Anneli valmistab suure armastuse ja hoolega marjamummusid, toorsnäkke, puuvilja- ja marjarulle. Tooted on tehtud 100% käsitsi ja on kõrgkvaliteetsed.




Natuke olin ma Foodpoweri (LINK) toodetest juba kuulnud ja lugenud, kuid ise proovinud ei ole. Kuid sellised vahvad tooted kohe kutsuvad proovima. Tahad kommi? Palun väga, võta üks maasikamumm. Tahad snäkkida? Palun väga, võta näitkes üks küüslaugu toorsnäkk. Jah sa võid maiustada täiesti süümekaid tundmata, sa võid täiesti süümekaid tundmata filmiõhtul krõbistada mõnusaid snäkke. Sest FoodPower (LINK) pakub täiesti puhast ja tervislikku võimalust meile. Minu meelest on need tooted lausa uskumatud.

Minu lapsed armastavad väga kommi, no kelle laps ei armastaks!? Ja mul on tohutu rõõm, et mul on võimalus pakkuda neile nüüd puuvilja- ja marjarulle, mis on 100% ilma lisatud suhkruta, e-ainete vabad, muna-, gluteeni- ja piimavabad, 100% looduslikud ja sobivad veganitele (taimetoit). 

Mis on marjamummud?


MARJAMUMMUD

Marjamummud on oma olemuselt mahedamaitselised suussulavad marjabeseed. Need tervislikud maiustused on valmistatud kuivatusmeetodil. Sortimendis on kolm maitset: maasikas, mustikas ja mustsõstar.
Tooted  sisaldavad 50% marju, mis annavad mummudele looduslikult eheda värvuse, st neile ei ole lisatud kunstlike värvaineid. Nende hõrkude maiustuse valmistamisel ei ole kasutatud valget suhkrut vaid tervislikumat rafineerimata roosuhkrut. Pastöriseeritud munavalge tagab toote ohutuse, annab marjamummudele õhulisuse ja maheda maitse.




Mis on puuvilja- ja marjarullid, toorsnäkid?


TOORSNÄKID

Puuvilja- ja marjarullid ning soolased toorsnäkid on Vägi OÜ (LINK) poolt toortoiduna kuivatusmeetodil valmistatud näksid. Maitsvad ja tervislikud snäkid on kuivatatud madalamal temperatuuril kui +42˚C, mistõttu säilivad enamus vitamiinid, mineraalained, antioksüdandid, kiudained, fütotoitained ja ensüümid.
Toortoidusnäkkide seeria on välja töötanud toitumisnõustaja. Tooted on ilma lisatud suhkruta, e-ainete vabad, muna-, gluteeni- ja piimavabad, 100% looduslikud ja sobivad veganitele (taimetoit).
100g puuvilja- ja marjarullide valmistamiseks kulub 500-600g toorainet, soolaste snäkkide valmistamiseks ca 400g toorainet, seega on snäkid toitainete-, kiudainete- ja energiarikkad.
Soolaste snäkkide tootmisel on kasutatud palju köögivilju, ürte ja linaseemneid. Rullid sisaldavad ainult looduslikult esinevaid suhkruid. Tarbides ühe 50g paki rulle, sööd tegelikult ära 1,5 keskmist banaani ja suure peotäie marju.
Need maitsvad tervisetooted sobivad teadlikule ja kiire elutempoga inimesele. Tooted on ideaalsed kaasa võtmiseks reisile, matkale, kooli kui ka võib tarbida vahepalana tööl olles, enne trenni. Samuti on puuvilja- ja marjarullid ideaalne asendus kommidele. Toodetel on suur kiudainete sisaldus, mis annab täiskõhutunde pikaks ajaks.




Pakendid on väga ilusad, punased ja pilkupüüdvad. Olen väga rõõmus, et meie perel avanes võimalus neid imelisi tooteid proovida. Maitsetest ja toodetest lähemalt kirjutan juba homme.


Tutvu Foodpoweri kodulehe ja toodetega: SIIN
Ja loomulikult pane LIKE ka Facebooki lehele: SIIN


Kindlasti tule ja kiika homme minu blogisse, siis kirjeldan maitseid ja näitan ka millised need imelised tooted päriselt välja näevad. 

Bye Bye!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar